מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטיתמערכת אזעקה באופן כללי נועדה לתת לדיירי הבית שקט נפשי בעת פריצה וכניסה של אדם שאינו רצוי לשטח ביתם. את מערכות האזעקה ניתן לראות בבתים פרטיים, בקניונים, במשרדים, בחנויות, בארגונים פרטיים וציבוריים ובכל מקום אפשרי. כיום אף חברות ביטוח מסוימות דורשות להתקין מערכת אזעקה אלחוטית כתנאי לקבלת המבוטח לחברה וזאת ליתר ביטחון.

מהן מערכות אזעקה אלחוטיות?

מערכת אזעקה אלחוטית הינה הפיתוח האחרון בתחום האזעקות והיא מבוססת על  טכנולוגיות תקשורת מתקדמות ביותר אשר נועדה לספק ללקוחות פתרון מלא להגנה מפני פריצות. מדובר מצלמות מתוחכמות אשר פותחו על ידי חומרים ידידותיים לסביבה וחסכוניים באנרגיה.  המערכת הינה מחוברת לרוב למוקד שירות אשר עם השמע אזעקה, מופיעה ניידת שירות בביתכם ובודקת שהכל תקין, או מערכות אשר שולחות הודעת אס אם אס במידה והאזעקה מופעלת ואף יכולות לשלוח תמונות בזמן אמת ממקום בו מותקנת האזעקה.

מה חשוב לדעת טרם מתקינים מערכת אזעקה אלחוטית?

דבר ראשון עליכם לדעת כי מדובר במוצר חיוני לכל בית או לכל עסק, ולרוב כאשר המערכת מופעלת היא מרתיעה גנבים ופורצים ומונעת מהם לבצע את זממם.

דבר שני – חשוב שלא להתפשר על איכות המערכת ומומלץ לרכוש מערכות מתקדמות ביותר בעלי גילוי נפחים רבים בחלל הבית, שהרי המערכת יכולה לזהות אם בחלל הבית ישנה תזוזה של אדם ולהפעיל את האזעקה.

דבר נוסף – יש לבצע את ההתקנה רק על ידי חברה מנוסה ומיומנת בהתקנות אלו, מכיוון שמדובר בחלקים ורכיבים רבים ומערכת אשר תורכב על ידי אדם  ללא ידע וניסיון בתחום, לא תהיה אפקטיבית ולא תשרת את המטרה הסופית שהיא ביטחון מלא לדיירי הבית.

שילוב של מערכות אזעקה ומערכות גילוי אש

כיום כאשר אנשים רוכשים מערכת אזעקה לביתם להגנה מפני פריצות וגניבות, הם רוכשים עוד חלקים שונים המיועדים אף לגילוי אש ולהפעלת האזעקה. ניתן לרכוש את שני מערכות אלו יחד ובכך להגן על הבית גם מפני גילוי אש, כמובן שמדובר בסוג אזעקה שונה זו מזו, אך אם כבר אתם בעניין אזעקות, מומלץ להתקין את שניהם בו זמנית.

תגובות

תגובות

עוד בנושא

מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטית

מערכת אזעקה אלחוטית מערכת אזעקה באופן כללי נועדה לתת לדיירי הבית שקט נפשי בעת פריצה וכניסה של אדם שאינו רצוי לשטח ביתם. את מערכות האזעקה

קרא עוד »

שירותים

עקבו אחרינו

צרו איתנו קשר